Kom i form med Caroline
Personlig träning Caroline Nilsson GymGlam

Personlig träning i Stockholm/PT-online

Just DU kan fixa en starkare och slankare kropp. Genom att träna smart och tidseffektivt och äta mer medvetet. Jag är personlig tränare i Stockholm och via PT-online och coachar personer som vill komma närmare sina mål.

Vill du komma i form med mig, Caroline Nilsson, som din personliga tränare?
Om du är öppen för att lära dig nya saker och redo att göra en formresa så är jag beredd att hjälpa dig.

PT-online med Caroline Nilsson

Det går att nå sina mål med PT-online. Du får personliga träningsprogram, förslag på kostupplägg och coaching online av mig via min PT-onlinesajt personligträningonline.se. Där hittar du också mer info om hur PT-online går till samt prisinfo för PT-online, se informationssidan.

Läs gärna vad några som har tränat personlig träning med mig via PT-online skriver på sidan ”glada kunder”.

Du kan välja att träna individuell PT-online i 4, 8 eller 12 veckor alternativt något av mina 5-dagarsprogram eller 4-veckorsprogram.

Personlig träning i Stockholm

Vill du att träna med mig i verkligheten? Det går bra att träna personlig träning med mig vissa perioder på året och då i Stockholm eller i centrala Åkersberga (norr om Stockholm, du tar dig enkelt dit via Roslagsbanan till station Åkersberga). På sommarhalvåret brukar vi träna utomhus, men det bestämmer vi i samband med bokningen.

Vi tränar funktionell träning, övningarna tränas med redskap som kettlebells, träningsboll, käpp, hantlar eller skivstång. Givetvis även träningsövningar med kroppsvikt.

Du kan välja att träna tillsammans på plats flera gånger eller att träffas vid ett eller flera tillfällen för att få träningsprogram som du sedan kan träna vidare med på egen hand (med online coaching via PT-online om du önskar).

När du tränar med mig via PT live så ingår även ett förslag på kosttänk för att du ska få ut mer av träningen, kost och träning hänger ihop.

PT-live = personlig träning i Stockholm/Åkersberga

Mejla mig för att få reda på tillgängliga träningstider för PT-live. Tiderna går i första hand till mina stammiskunder men jag skriver upp dig på väntelistan för ledig tid, så hör gärna av dig i god tid om du vill träna med mig i verkligheten (det går snabbare att få ledig tid via PT-online).

Det går bra att ta med sin bebis om man är mamma och vill träna PT mammaträning (för förslag på hur du kommer igång med träningen som mamma, se min mammaträningssajt Mammaiform.se).

Ett träningstillfälle med PT-live är 50 minuter och kostar 850 kr (inklusive moms) och betalas via faktura i förväg. Om du vill träna ihop med en kompis så kan ni boka ett träningstillfälle ihop för 1400 kr (inklusive moms) (betalas via faktura i förväg).

Vi tränar igenom träningsprogram och går igenom tekniken för övningarna noga, vi förbereder oss via mejl innan. Du får med dig det du behöver för att kunna genomföra träningsprogrammet igen på egen hand senare.

Jag erbjuder även personlig träning i dans, street dance och jazzdans.

Gruppträning och föreläsningar i Stockholm/Åkersberga

Ibland anordnar jag gruppträningspass eller föreläsningar och ibland medverkar jag på träningsevents och konvent. Mejla för mer info om du är intresserad och vill att jag skickar dig information om dessa tillfällen.

Foto i header: Daniel Ohlsson

Jag och Anna går igenom manuset igen

Anna, min bloggkompis och proffsmamma, och jag har faktiskt gjort två pedagogiska barnböcker för barn 1-5 år ungefär. Barnböckerna har varit helt klara i ett … Läs mer →

Nyhet

funktionell träning är armhävningar

Funktionell träning är styrketräning där kroppen tränas i naturliga rörelser. Syftet är att stärka kroppen och ge den en användbar styrka som underlättar vardagssysslor som … Läs mer →

Promenera dig i form

FETTFÖRBRÄNNING. Fixa formen med 3-7 raska promenader per vecka – resultatet märker du redan efter några veckor. Vilken tid på dygnet du promenerar spelar mindre … Läs mer →

Uppvarmning innan traning

STYRKETRÄNING. Mjukstarta träningen genom att värma upp. Det är bra. Men håll uppvärmningen kort – spara energin till själva träningspasset. Det absolut viktigaste med uppvärmningen … Läs mer →

Fettförbränning och intensitet

FETTFÖRBRÄNNING. Fett förbränns vid låg- och högintensiv konditionsträning. Kroppen förbränner alltid både kolhydrater och fett oavsett val av intensitet. Procentuellt sett förbränns mer fett än … Läs mer →

hoppa dig i form med plyometrisk träning

Lägg in plyometrisk träning med hoppövningar i ditt träningsschema och bli starkare, snabbare och slankare – explosiv träning med hopp ger resultat på kort tid. … Läs mer →